2010. május 19., szerda

Hexagon

Egyszer majd csak elkészül ez is, és nagyon remélem, hogy hamarabb, mint amit kiszámoltam. Ijesztően hangzik, de kb 2,5 év (!!) alatt lesz meg a 930+... darab hatszög, ha ebben a tempóban haladok. Persze mindemellett sok mást is fogok készíteni, és kipróbálni. Ezek eredményei mind láthatóak lesznek itt az oldalon;)

Tehát íme a hatszög-takaró a jelenlegi állapotában:


Eddig elkészült:66 db
Minta: Hexagon How-to (Attic24)
Fonal: Schachenmayr nomotta - Catania 125m/50g
Tű: 2,5mm
Elkezdve: 2010.04.02.

4 megjegyzés:

Melinda írta...

Hát kit látnak szemeim itt, Blogland-en?!:))) Micsoda kellemes meglepetés!!! Úúúúúgy örülök neked, el sem hiszed! Éljen-éljen, hogy végül mégiscsak belevágtál!;D

És hogy a takaróról is szóljak, bár a Ravelry-n már megtettem, ugye: gyönyörűséges már most! Szépséges színkombinációt választottál! Kitartást kivánok a monumentális műhöz!;D

wondrlanding írta...

Nagyon köszönöm a kedves fogadtatást!!!! Nos, igen...én is a mátrix rabja lettem!! Valószínüleg inkább majd a képek mesélnek, nem a szavak, ahogy általában a kreatív dolgokkal lenni szokott. A cél:egymás és önmagunk inspirációja:)

Örülök, hogy tetszik a takaró, ugyan lassan növekszik, az biztos, de mindenképpen takaró lesz, maximum kisebb!

Melissa Haws írta...

this is so beautiful!

paribanu írta...

Csodálatos a színvilág. Így félkészen is meseszép. Nagyon inspiráló alkotás. Örülök, hogy Bucilla-Betti ajánlása után,:-) megnéztem a blogodat.
Ha még két év munka, akkor lehet, hogy ez lesz életed egyik főműve?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...