2011. március 20., vasárnap

Borbolya / Berberis

Berberis bag
Horgolt nyári táska virág és textildísszel.
Erre a darabra nagyon büszke vagyok, mert nagyon hosszú idő elteltével végre elővettem a varrógépem és bélést varrtam(!). Már többször említettem, hogy a bélésektől tartok kissé...de dolgozom az ügyön. A táska belsejébe piros-fehér csíkos anyag, a tetejére pedig ugyanezen színek pöttyös változata került, amit zsinórral lehet behúzni.
Crochet summer bag with flower and textile decoration.
I am really proud of this piece, since my sewing machine was resting for such a long time, and now it could finally revive and sew a lining. I mentioned already, that I have a slight fear of sewing linings...but I am working on it. This bag got a red-white stripy fabric on the inside and a drawstring top cover from a red-white dotted textile.
Berberis bag

Berberis bag

Berberis bag

Berberis bag

Minta/Pattern:
Fonal/Yarn: Barka - Vitorlás 70m/50g {borbolya árnyalat} 65% pamut, 25% len, 10% bambusz /65% cotton, 25% linen, 10% bamboo
/Needles: 5,0 mm
Súly/Weight: 225 g
Elkezdve/Started: 2011.03.10.
Befejezve/Completed: 2011.03.18.
Megjegyzés/Notes: Craft Book Challenge #01






26 megjegyzés:

Tündérlátta írta...

REmek ötlet, hogy behúzósra csináltad a tetejét! És nagyon - nagyon tetszik az anyagok összeválogatása!

nöné írta...

Tündéri kistatyót készítettél! Nekem is nagyon tetszenek a bélésanyagok, meg úgy az egész, összeségében.

florentine írta...

Ha itt a nyár és meleg az idő...
:-D

Délka írta...

Gyönyörű a táskád:)

Mona írta...

Csodaszép és praktikus! :) Én is hasonló projekten dolgozom, de hogy lesz nekem bélésem még nem tudom....

Annás írta...

Nagyon szép lett a táskád! Mennyi fonalat használtál fel hozzá?

wondrlanding írta...

Nagyon köszönöm Lányok!
Íme itt egy bélés tutorial lapos és hasáb táskákhoz: >http://www.futuregirl.com/craft_blog/2008/1/tutorial-sew-lining-for-crocheted-bag.aspx<
>http://www.futuregirl.com/craft_blog/2008/10/tutorial-sew-a-lining-into-a-crocheted-bag.aspx<
Annás: kb. 4,5 gombolyag ment bele.

Wendy írta...

Oh what a cute bag!

Sachiko írta...

Oh my gosh, I love your bag! It is so well made, and the combination of the yarn and fabric is perfect!

wondrlanding írta...

:D Thank you Wendy!!
Sachiko: I am honoured! It is so great being featured in your Link Party again! Thank you for your kind words!

Irenka írta...

Kedves-szép tatyó lett! Szeretem a gyönyörű munkáid, ezért hoztam neked egy jó szót. http://eszterszappan.blogspot.com/2011/03/egy-jo-szo-jatek.html

Iza írta...

Hát ez nagyon tetszik!Érdekes megoldás a táska bezárása!Gratulálok hozzá!

wondrlanding írta...

Hű Irenka, milyen klassz játék! Nagyon köszönöm a pontot!
Köszi Iza:)))

zazálea írta...

ez nagyon vidám, nagyon nyári, nagyon tetszik :o)

helen írta...

Szuper lett nagyon, a bélés pedig ismét bizonyított: nem mindegy, milyen színek, minták vannak az anyagon, de itt most te nagyon megadtad a módját. Szuper lett az összhatás! Gratula!

wondrlanding írta...

Köszönöm a kedves szavakat Zazálea és Helen! Örülök, hogy tetszik!

Karen írta...

Really beautiful! I love it!!!

wondrlanding írta...

Thanks Karen!

wondrlanding írta...

Innen is eltűnt, amit írtam...furcsa.
Akkor még egyszer:
Thanks Karen!

Unknown írta...

Nagyon szép ez a kis táska, nekem nagyon tetszik, az az igazság, hogy így találtam rád, a táska útján.
Nagyon szeretnék ilyen táskát csinálni a kétéves keresztlányomnak, csak világosbarnában, már a színt is kiválasztottam a Barka-ban.
Ha lehet ilyet kérni tőled, hogy egy kicsit bővebb leírást adnál nekem, mert annyira még nem vagyok otthon a horgolás világában, még segítségre lenne szükségem, nagyon megköszönném, és képet is küldenék. Köszi előre is Bea (az e-mail címemre is küldheted.)

wondrlanding írta...

Szia Bea,
nem tudok Neked emailt küldeni, a blogger szerint nem nyilvános a profilod. Tudnál nekem egy (akár üres) emailt küldeni, hogy válaszolhassak? Köszönöm,
Eszter

Hajnalka írta...

Szia! Gyönyörűséges ez a táska (is). A mintát nem tudod megmondani? A link amit megadtál, nekem kínai:((( Most kezdtem nemrég horgolni, de egy ilyen táskáért egyszerűen megőőőőrülök:))) Köszi, Hajni

wondrlanding írta...

Hajnalka: a borbolya táskát a linkelt japán könyv ábrái alapján készítettem (Crochet of Natural Style). A mintát nem másolhatom le a szerzői jogok védelme miatt, de szívesen elmesélem, hogy én miképp jutottam hozzá a könyvhöz: a saját példányomat az ebay-en vettem, és jelenleg is kapható belőle egy darab ugyannál az árusnál, akitől vásároltam, kb 20USD az ára postaköltséggel együtt: http://www.ebay.com/itm/CROCHET-OF-NATURAL-STYLE-Summer-Bag-Hat-Japanese-Crochet-Knitting-Book-041-/180766568991?pt=US_Crocheting_Knitting_Patterns&hash=item2a1686f21f
Bátorítalak, hogy rendeld meg, nagyon sok szép dolog van benne!

wondrlanding írta...

Ja és a könyv japánul van, de tele van rajzokkal, ábrákkal. Japánul nem tudok sajnos, de az ábrák nagyon jók, és azok alapján simán el lehet készíteni mindent.

Hajnalka írta...

Köszönöm szépen a válaszod, mindenképpen megnézem:))))További jó munkát!!

Névtelen írta...

Nagyon szép a táska!! Másnak is készítesz??? Vevő lennék rá! Ha igen a dian-na@freemail.hu illetve a (facebook) üdv Marsó Diána.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...