2010. július 12., hétfő

Szeretetvarázs

Érdeklődöm, hogy jön-e valaki a július 31-i összehorgolásra, eddig 1 visszajelzést kaptam, (=nem). Ha senki sem jön, nem foglalok termet, nekem ez sem probléma, csak a takarók legyenek összeállítva. Kérem, aki összehorgolna otthon egy egész takarót augusztus végéig, az konkrétan (fiú-, vagy lány t.) és mielőbb jelezze, mert az elemeket akkor eszerint gyűjtjük össze - és én is megnyugszom kicsit, hogy nem rám vár 11 takaró összehorgolása. Köszönöm mindenkinek!

Összehorgolás:

Július 31-én tud jönni: Aarkus, Aniko66, Barka Jutka, Eszter, Fancsila, Maczyka, Smelinda, Timici, Zsuzsa
Augusztus 28-án tud jönni: Borsoo?, Eszter, Maczyka?, Zsuzsa

Kicsit számoltam: egy takaró összehorgolása kb. 16db blokk elkészítésének megfelelő munka.

Összehorgolás tutorial Carina-nál (Carina Envoldsen-Harris)

17 megjegyzés:

Melinda írta...

Írtam neked levelet.:x

Zsuzsa írta...

Én egyedül nem tudok egy takarót vállalni (sosem csinálta még). Szívesen segítek a lány takaróban. Zsuzsi

wondrlanding írta...

Zsuzsa:))) akkor egy fél lány takaróba számítalak. Köszönöm!!!!!!!

cskata írta...

én még sosem csináltam ilyet,nem merem bevállalni. a nagyinégyzetet is most csináltam először. :)
de ha nagyon nem lesz ember,és találok hozzá videót,h hogyan kell csinálni,akkor bevállalok egy fiú felet.

fancsila írta...

szia, én el tudok menni összehorgolni 31-én és aug-ban is ráérek, most úgy tűnik, de el is tudok hozni blokkokat.

wondrlanding írta...

cskata: szerintem az összehorgolás egyszerűbb, mint a nagyinégyzet. Nézd meg a tutorialt: 3erp az egyik blokkba, 3erp a másikba, és így tovább. Majd próbálok videót is keresni.

wondrlanding írta...

Fancsila: Hű de jó! Nagyon köszönöm! Beírok Hozzád 1 fiút, de cserélhetsz, ha a lány szimpatikusabb;)

fancsila írta...

jó lesz, köszi. megnézem a fonalaim, lehet, hogy rendelek hozzá még...

Timici írta...

Eszter, nekem az augusztus biztos nem jó, a júliusi hol lenne? az összehorgolás nekem is rejtély még, de ha azt mondod nem nehéz én hiszek Neked.;O)

wondrlanding írta...

Timici: ha sikerül lefoglalni, akkor a Podmaniczky úton. Szerintem nem nagy cucc az összehorgolás, ne aggódjatok:)

Maczyka írta...

Jelen pillanatban úgy néz ki, hogy én is tudok menni, mindkét alkalommal, de egyelőre koncentráljunk a júliusra :) még lefixálom a bébiszitterrel (uram :) ), azaz beírom a naptárjába, és remélem, hogy nem jön neki közbe munka.

wondrlanding írta...

Maczyka: hurrá! örülök, hogy jössz! Beírhatok Hozzád 1 takarót? - haza lehet vinni, és otthon dolgozni rajta egész augusztusban.

Melinda írta...

Eszter! A júliusi összehorgolásra engem is írj be, légy szíves, innen nézve teljesen úgy látom, hogy tudok menni.:)

Maczyka írta...

Igen, nyugodtan, úgyis az augusztus is takarós hónap lesz, végre megálmodtam, hogy mi kell az én plüssállatfüggetlen lányomnak ovikezdésre "az otthon érintése" kategóriában :)

wondrlanding írta...

plüssállatfüggetlen:)))))

Silerika írta...

Ha közelebb lennétek, én is mennék! Meg fonalam is maradt már! De egy Kutyorgot még biztosan kihozok belőle! :o))

Timici írta...

Eszter, most úgy néz ki OK a július végi tali nekem is, kérlek írj be!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...