2010. augusztus 3., kedd

Szeretetvarázs - összehorgolás


Annyira jól sikerült a szombati összehorgolós találkozó, úgy örültem, hogy ilyen sokan eljöttetek! Már vártam, hogy személyesen is találkozzunk és kicsit megismerhessük egymást, köszönöm a kellemesen eltöltött napot és a szórakoztató történeteket: Aarkus, Anikó, Barka Jutka, Fancsila, Maczyka, Melinda, Timici, Zsuzsa!
És hogy mit csináltunk? A horgolt blokkokat szortíroztuk, számoztuk, válogattuk, finomakat ettünk -hála Anikónak és Adriananak, aztán beszéltünk, beszéltünk...:))) És persze horgoltunk is!

A postán és személyesen beérkezett blokkok szépen sikerültek, sok munkával, szeretettel készültek. Köszönöm a magam és az ovisok nevében is Nektek: Aarkus, Adriana, Altair, Anice, Anikó, Barka Jutka, Borsoo, Cskata, Ercsu, Gabi, Judilla, Karina, Kati, Kriszti, Maczyka, Marcsimami, Melinda, Pálkovács Lászlóné Marika, Piszke, Timici, Zsóka, Zsuzsa!

5 megjegyzés:

Melinda írta...

Én pedig itt is s mégegyszer nagyon köszönöm a szervezést, igazán minden részletre kiterjedő, odafigyelő, alapos munkát végeztél, emelem kalapom!:x:)
A közös horgolás pedig nagyszerű élmény volt, örülök a sok új ismerősnek.

Timici írta...

csatlakoznék Melindához! nagyon szuper volt, hála a fantasztikus és lelkiismeretes szervezésnek:o)
Külön öröm, hogy megismerkedtem Veletek! köszönöm:*)

aniko66 írta...

Ó de jó kis szombati program volt! Már várom az augusztusi talit!

Karina írta...

Örülök, hogy legalább a blokkokkal segíthettem. Nagyon köszi a szervezést, igazán profi (volt).Gondoltam rátok szombaton :)

wondrlanding írta...

Köszönöm Lányok ezt a sok kedvességet! Én szintén örülök az új ismeretségeknek, remélem augusztusban is sokan tudtok majd jönni, és megismételjük a mostani vidám órákat:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...