2010. augusztus 23., hétfő

Szeretetvarázs - találkozó

Augusztus 28-i találkozó:

Pasaréti Református Gyülekezet
Budapest, II. kerület
Torockó tér 1.

Időpont: 15:00-17:00??
Térkép

Kérem jelezze, aki tud jönni, megfelel-e az időpont stb. Nem terveztem hosszúra a találkozót, elsősorban az elkészült takarókat/játékokat stb. gyűjtjük össze, kicsit beszélgetünk:)
Aki nem tud részt venni: természetesen postázni is lehet, vagy személyesen elhozhatja, ha épp felém jár...
Szeretettel várok mindenkit!

Aki ott lesz: Borsoo, Eszter, Fancsila, Maczyka, Melinda, Timici, Zsuzsa?

9 megjegyzés:

Melinda írta...

Én - jelenleg úgy néz ki - tudok menni. Hogy kész takaróval-e, az még kérdéses, de rajta vagyok az ügyön!;)))
Kicsit összezavarodtam a térképen, mert a szövegben 56-os villamost ír, a térképre pedig a 61-est rajzolták, de majd rákeresek máshol. Ez nem állhat az utamba!;D

wondrlanding írta...

Nagyon örülök Neked Melindám!
A BKV weboldal szerint 61-es villamos.

fancsila írta...

sziasztok én megyek,
a takaró kész, de macskusz egyenlőre inkább malackára hajaz...

wondrlanding írta...

Fancsila:))) malacka is kedves állat, szeretni fogja mindenki.
Várlak!

borsoo írta...

61-es a villamos (régen volt itt az 56-os) jár errefelé, Móricz Zs. körtér és Hűvösvölgy között közlekedik, Moszkva téren keresztül.
Én is tervezem, hogy átmegyek, itt lakom a közelben :)
Orsolya

wondrlanding írta...

Borsoo: de jó, hogy jössz! Köszi az infót a közlekedésről.

Maczyka írta...

Hahó, megyek én is, illetve két gyerekkel súlyosbítva, úgyhogy biztos, hogy csak rövid időre :) takaró kész, de elfelejtettem blokkolni nyaralás előtt, most meg nem tudom, hogy megszáradna-e, azért megpróbálom majd nagyon megtaposni, és kirakom a napra :)

wondrlanding írta...

Maczyka: remek! Tudnád hozni a maradék paszulyt is? Timicinél hiány keletkezett az utolsó két sornál. Köszi, köszi!!

Maczyka írta...

Persze, viszek minden maradék fonalat!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...