2010. október 11., hétfő

Carrie

Már nagyon vártam, hogy készen legyek vele, de még most sem sikerült teljesen befejezni ezt a kardigánt, nincsenek rajta gombok. Amit korábban - még félkész állapotában- választottam hozzá, az valahogy nem az igazi: van, hogy a formájával van bajom, máskor a méretével, vagy éppen a színével.Bárcsak lenne egy egész fiókom tele gombokkal!

Örülök a kardigánnak, imádom a színét is és a mintáját is. Vékonyabb tűt használtam hozzá, mint amit a fonal ajánl -mint szinte mindig-, valószínüleg eléggé lazán dolgozom, azért. Többféle minta váltakozása tette izgalmassá a kötést: a csípő résznél leveles-, felül csomós-,a passzénál lusta- széleken pedig a szokásos pikó.

Minta: Carrie (Kim Hargreaves - Misty)
Fonal: Barka - Esti mese 100% extra finom merino gyapjú
Tű: 2,5-3,0 mm
Súly: 405 g
Elkezdve: 2010.09.06.
Befejezve: 2010.10.09.

12 megjegyzés:

Varga Gabi - Barka Fonal írta...

Jó sokat dolgoztál vele, de nagyon megérte, gyönyörű lett! :)

aarkus írta...

Nagyon szép, nekem ez tetszik a legjobban, pedig a piros meg a sárga is jó lett! Hármas tűvel, jaj, szép munka volt! Gyönyörű! :-)))

wondrlanding írta...

Köszönöm:) Hát elég rapszodikus történet volt ez: élveztem is, meg untam is. Néha gyorsan nőtt, máskor meg napokig csak bámult a dobozból szemrehányóan. Szerettem is, utáltam is. De most már csak szeretem:)

Irenka írta...

Elegáns, szép kardi lett, megérte dolgozni vele. Örülök, hogy élőben is láttam - legalább a kezdetét - így tudom, milyen kellemes tapintása van.

nöné írta...

Ó, Te Eszter! Ontod a szebbnél szebb felsőket, én meg csak nyeldekelek:o) Remekmű lett!

Annás írta...

Hű ez nagyon tetszik! Már tegnap este megcsodáltam a Ravelry-n. Csak egy halk tipp: miért nem horgolod a gombokat a maradék fonalból? Egy próbát esetleg megérne...

Nóra írta...

Nagyon csinos, és tényleg szép színe van.
A gombok nekem is állandó problémát okoznak.
A horgolt gomb, ahogy Annás írta, jó ötlet lehet. Nekem volt régen egy olyan ruhadarabom, amin gömbölyű, horgolással bevont műanyag gombok voltak.

wondrlanding írta...

Köszönöm szépen Lányok, örülök, hogy tetszik Nektek! A gomb ötletért nagy-nagy hála, mert beugrott róla valami, amit úgyis rég ki akartam próbálni! Hátha beválik, majd mutatom, mi sikeredett. Horgolt gombot még nem készítettem soha, csak kötöttet, rá is kerestem azonnal és persze mindjárt elvarázsolt a dolog! Muszáj lesz ilyet is...

bucilla írta...

Nagyon klassz lett a felsőd Eszter:)
Olyan különlegessé teszik a pikók, meg azok a levelek...
Kíváncsi vagyok milyen gombokat kreálsz rá.

wondrlanding írta...

Köszi Bucilla! Gomb tesztek folynak, talán van már használható eredmény is:)

Timici írta...

nagyon szép lett ez a kardigánod is, minden elismerésem, hogy ilyen sok nagy munkát kötsz, ráadásul ilyen gyorsan és szépen:o)

wondrlanding írta...

Köszönöm Timici!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...