2010. október 6., szerda

Karamell

Mostanában hajlamos vagyok arra, hogy a gyerekeknek kicsit nagyobb ruhácskákat kössek, mint amekkorára éppen szükségük lenne. Az új kabáthoz készített sapka is picit nagy még, de amúgy is terveztem, hogy bélést varrok bele.
Kicsit megijeszt a dolog, biztos komoly matek számítások kellenek hozzá...
ez persze nem tántoríthatja el a mérnökembert. Mindenesetre hosszas tétovázásra készteti.






Minta: Amelie 2010/gyermek (SOK változtatással)
Fonal: BFL DK 225m/100g - (56g)
Tű: 4,0 mm





12 megjegyzés:

Varga Gabi - Barka Fonal írta...

Tündéri a sapi. Babáknál okosan teszed, hogy kicsit nagyobb méretet kötsz, majd belenőnek.
A képet az egyik csupaszemről pedig külön köszönöm. :)

zazálea írta...

Azt a képet szeretem, ahol lehajtja a fejét, olyan kis okosan, hogy a mama jól fényképezhesse a sapkát, az nagyon tetszik, nagyon....

rojalka írta...

Nagyon jó lett a sapka.Nekem is a méretezéssel van a bajom.De az vigasztal,hogy belenő és sokáig viselheti.
Csudahelyes a sapiban.

bucilla írta...

Annyira tüneményes képeket készítettél, mondjuk ilyen modellel nem nehéz;) Azért a sapi is nagyon szuper.

Irenka írta...

Gyönyörű szemei vannak ennek a lánykának! A tesónak is? A sapi jól néz ki, kár, hogy kicsit nagy lett, de a bélés jó ötletnek tűnik. Megmutatod majd bélelve is?

wondrlanding írta...

Köszönöm szépen az elismerő szavakat! Igen, a modellem nagyon jó:) a tesó is pont ilyen tündér. Az új kabáthoz kellett a sapka, annak elképesztően érdekes gombjait vette szemügyre Viki, azért nézett lefelé sokszor, inkább arra volt nehéz rávenni, hogy rám is figyeljen néha. A kb. 30 fotóból lett néhány jó is:)
Nem tudom, mikor fog megvalósulni a bélelés, az egy többlépcsős dolog lesz, úgy sejtem, ahogy magamat ismerem. De majd megmutatom. Ha jó lesz, persze:)

Zsuzsa írta...

Azok a nagy szemek! Kész vagyok....:-D

ruju írta...

Jaj de tündéri!!! A gyerkő is meg a sapi is!

OFF

Nincs vmi segélyakció-ötleted az újabb sajnálatos katasztrófa kapcsán?

wondrlanding írta...

Köszönöm Lányok:x
Ruju: szívesen benne lennék egy újabb jótékonysági programban! Sőt, a takaró-projekt után többen jelezték, hogy szívesen részt vennének még továbbiakban is. Ennek a szervezését most biztosan nem tudom vállalni, de segítek benne!

Timici írta...

helyes a sapi, a modell pedig tündéri!!!:o)

Koncz Zsuzsi írta...

sikerül a bélelés? én is szoktam bélelni, de nem szeretem. megkötni még csak megkötöm a lányok sapijait, de bélelni nem szeretem.
nagyszeműeknek puszik

wondrlanding írta...

Még nincs bélés, de már kipróbáltuk a sapit. És még mindig nagy:)
Puszit átadom a takonybrigádnak. Még nem sikerült kikeveredni ebből az őszi betegségspirálból. Amikor már majdnem, akkor egy zsúron beszerzünk valami újat. Szóval kell a sapi nagyon!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...