2011. október 26., szerda

Fodros nemezelt balerina / Felted ruffled ballerinas

Felted ruffled balerinas
Kötött és nemezelt házi mamuszkák különleges fodros-gombos díszítéssel (második és negyedik képen még vizesen). Tesztkötés Pick n’ Knit számára.
Knitted and felted flats with fancy ruffled and buttoned adornment (flats as still wet in image2 and 4). Test knit for Pick n’ Knit.
Felted ruffled balerinas

Felted ruffled balerinas

Felted ruffled balerinas

Minta/Pattern: Ruffled Flats {Pick n' Knit Patterns}
Fonal/Yarn: DK Bluefaced Leicester 225m/100g {Melinda festése} 100% BFL gyapjú /100% BFL wool
/Needle: 4,5 mm
Súly/Weight: 140 g



9 megjegyzés:

Unknown írta...

Ez fantasztikus! :))) Remélem, a minta már elérhető :P

Irenka írta...

Nagyon jó! A díszítés igazán eredeti, tetszik!

florentine írta...

Nagyon tuti!

Timici írta...

nagyon jól néz ki, szuper a színe a formája!:) Nem féltél nemezelni őt? kb mennyit ment össze?

ursa minor írta...

Ide is ideírom, hogy nagyon szép! És nekem is jobban tetszik, mint az eredeti ;)

Eskimoka írta...

Nagyon klassz!
Ha van valami, amibe még nem mertem belefogni, az a nemezelés...

wondrlanding írta...

En - Hababann: köszi, igen, a minta már kapható, de azt javaslom, hogy várj egy kicsit, míg vége lesz a tesztelésnek, és kijön a javított minta, mert pl tegnapelőtt is felmerült egy kis módosítás.

wondrlanding írta...

Köszönöm Irén és Rita!
Timici: Dehogynem! Ez volt az első nemezelős munkám (jó móka a nemezelés, szeretnék még továbbiakat), így aggódtam eleget. Nem is nemezeltem 'agyon', így aztán nem összefüggő a felület, látszik a kötés struktúrája is. Dehát féltem, hogy túlságosan összemegy. Azt tervezem, hogy a következőt majd nagyobbra kötöm, és tovább hagyom a mosógépben.

wondrlanding írta...

Köszönöm Orsi!
Emese: a nemezeléstől én is tartottam, érdemes valami kis dologgal kezdeni, aztán hátha felbátorodik az ember. Egy óriási nemezelt takarót is el tudnék képzelni majd...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...